Followers

Sunday, April 22, 2012

2012 fOr mR aPIeZ




2012

cam kejap jek da ujg april..
ase2 br smalam jek aku ptus cinta ngn dak E (bkn name sbnr) tu..
ish3~
dalam masa tu cam2 perubahan yg da aku lalui..
dr sorg yg nakal ke sorg yg bertanggungjawab 
(ade gak nakal2 skali skale ape la salah nye ye x.)

tade ape sgt la yg brlaku kat aku spnjg taon 2012 ni..
jz nk highlight sket2 jek..
(aku pn pemes oke)

februari 2012..
genap aku 24 taon jtoh pd tanggal isnin 13 hb..
nothg much pon..
alhmdlh ade gak yg sudi bg hadiah sbutir sweeter berserta 2 utas tie..
tnda persahabatn..

april plak bnyk sket cerite nye..
pjam clik gak da staon aku bernaung dbwah syarikat Cekik Darah Pekeje Sdn, Bhd yg berlokasi di Bandar Sunway tu..
klu xtaw sile google map..
alhmdlh rzki mncurah ade cmpny yg brminat nk tawarkn aku keje bru..
tp xdrstui dek family plak..
contract basis jek kot..
mcm2 leh jadi..
then ade len jwoh la plak..
adehh dugaan xsdah2..
ape bleh buat rdha sje la sbaik mgkin..

msk bln april gak ati aku mule dsunting org..
(da macam anak dara.. chetsss!!)
tp slow2 la aku tanak la glojoh cam dlu2..
last2 xkmne kn..
soo amk msa yg ade knali ati budi msg2..
cam wat evaluation keje la gak..
tuk masa depan yg cmerlang terbilang la bak kate Tun Abdullah..
bnde long term kn..
insylh kalu tade aral mlintang mnegak mmbujur ke mmbaring ade la ns mnyk bg yg djemput..
yg xdjmput jgn maraa nohh..

ape2 pn aku ckup besykur ats RAHMATNYA..
krana msh dbri peluang utk bernafas dmuka bumi milikNYA ini..
trime ksh gak bg yg msh setia bersama 
PRESIDENT GENG SEWEL cawangan KLANG + KUANTAN ni..
i lup u guys soo much la..
soo..
until next story..
doakn yg trbaek dr ladang tuk aku bg spe2 yg sudi kay.
.
Live to Love & Love to Live


0 comments:

Post a Comment